КЛАС
|
Навчальна тема
|
Посиланння на електронний ресурс
|
Практичні завдання
|
Термін виконання
|
Примітка
|
5клас
|
Організм і його властивості. Клітинна будова організмів.
|
дивитись вибірково для рівня 5класу
|
1. Опрацювати §33,
2. Ознайомитися із сторінкою
ерудита.
|
23.03-25.03
|
0961030856
Телефонувати з 9.00 до 15.00
|
Різноманітність організмів: Рослини.
|
Опрацювати §34, ознайомитися із сторінкою ерудита.
|
26.03-28.03
|
|||
Різноманітність організмів: Тварини.
|
Опрацювати §35,
ознайомитися із сторінкою ерудита.
|
30.03-03.04
|
|||
Різноманітність організмів: Гриби. Бактерії.
|
https://www.youtube.com/watch?v=-dGwLb7HOt0(ДЗ див. наступну колонку)
|
Опрацювати §36,37,
ознайомитися із сторінкою ерудита та природодослідника
|
30.03-03.04
|
||
Рослинний
і тваринний світ свої місцевості. Практичне заняття. Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними
рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості.
|
При виконанні практичного заняття використовуйте як додатки ці посилання.
Вибрати види тварин, рослин, грибів, які зустрічаються на нашій території
|
Повторити § §34-37
В зошиті оформити практичне
заняття, використовуючи сторінку природодослідника с.136
|
06.04-10.04
|
||
Умови
життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на
організми чинників неживої природи.
|
Опрацювати §38
|
06.04-10.04
|
|||
Пристосування
організмів до періодичних змін умов середовища
|
Опрацювати §39,
ознайомитися із сторінкою природодослідника
|
13.04
|
|||
Різноманітність
середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них.
|
Опрацювати §40,
ознайомитися із сторінкою природодослідника та ерудита
|
13.04
|
|||
Наземно-повітряне
середовище.
|
Опрацювати §40,
ознайомитися із сторінкою ерудита
|
||||
Водне
середовище життя.
|
|
Опрацювати §41,
ознайомитися із сторінкою природодослідника
|
Коментарі
Дописати коментар